#
#
Fotópályázatot indít a Bridgestone

Fotópályázatot indít a Bridgestone

Az egész országot bejárta nemrégiben a hír, hogy Tatabánya a legboldogabb magyar város, amelyben jelentős szerepe van a város tiszta és egészséges környezetének.

Annak érdekében, hogy ez sokáig így is maradjon, a térség egyik legnagyobb munkáltatója, a Bridgestone fotópályázatot indít: „Tatabánya: egészséges környezet, boldog város” címmel. A beérkező alkotások értékelésében részt vesz többek között Schmidt Csaba, Tatabánya Megyei jogú város polgármestere, Daróczi Csaba természetfotós, valamint Topolcsik Melinda a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. ügyvezető igazgatója is.

Egy város lakóinak életminőségét alapvetően meghatározza természeti környezetük minősége és tisztasága. Zöld, rendezett és egészséges környezetben jobb élni, gyermeket nevelni és a szabadidőt eltölteni, feltöltődni.

A vállalat pályázatára június 3-ig minden olyan amatőr vagy profi fotós benyújthatja képeit, aki már betöltötte a 13. életévét, és alkotásainak témája összhangban van a kiírás céljával. Az abroncsgyár természetesen a saját dolgozói által készített pályamunkákat is várja, az általuk beküldött fotók külön kategóriában indulnak. 

A díjazás során a zsűri értékeli a kreativitást és harmónia megjelenését a képeken. A legjobb fotókat elkészítő pályázókat pedig értékes ajándékkal jutalmazza: három kategória első három helyezettje 50-30-20 ezer Ft értékű, elektronikai eszközökre beváltható utalvánnyal lesz gazdagabb. A vállalat mindenkit bátorít a részvételre, hiszen így ismét megmutathatjuk, miért is Tatabánya az ország legboldogabb városa.

A Bridgestone számára kiemelten fontos a környezetvédelem, ezért világszerte törekszik arra, hogy a gyártási tevékenységét úgy valósítsa meg, hogy az a lehető legkisebb hatást gyakorolja a környezetre.

A vállalat 2017-ben indította útjára GreenStone elnevezésű környezetvédelmi programját, amelynek részeként a rendszeresen támogat olyan környezetvédelmi programokat és kezdeményezéseket, amelyek elősegítik a fenntarthatósággal és a fenntartható társadalommal kapcsolatos célkitűzések megvalósítását. A Bridgestone munkatársai minden évben részt vesznek környezetvédelmi akciókban; tavaly a „TeSzedd!” mozgalom keretében hulladékot gyűjtöttek, az idén pedig a Duna-Ipoly Nemzeti Parkban végeztek tereprendezési feladatokat.

SZERKESZTŐ:

HÍREK A KATEGÓRIÁBÓL

Szóljon hozzá:

Az email címet nem tesszük közzé.